Oferta iQHotel:

900 - 1700

900 - 1700

900 - 1700

900 - 1700

900 - 1700

Nieczynne

Nieczynne

Godziny otwarcia:

Poniedziałek:

Wtorek: 

Środa:

Czwartek:

Piątek:

Sobota:

Niedziela:

ul. Spyrkówka 7A

34-500 Zakopane

E-mail: biuro@iqhotel.pl

Tel: +48 507 507 5

Polub nas na Facebooku

Wszystkie prawa zastrzeżone IQHotel

12 marca 2019
Dobra strona WWW

 

 

 

 

 

 

 

 

Jak stworzyć dobrą stronę internetową dla hotelu?

 

Strona internetowa w hotelu pełni dwie podstawowe funkcje - wizerunkową i sprzedażową. Z jednej strony przedstawia charakter danego obiektu - jego wyjątkowość, poprzez zdjęcia, ogólnie przyjętą estetykę i indywidualne zwroty do klientów. Z drugiej strony ma za zadanie być funkcjonalna - zachęcać do skorzystania z oferty obiektu, czyli sprzedawać. Stworzenie takiej strony okazuje się proste, jeśli tylko przyjmie się kilka założeń, które pozwolą jej być atrakcyjną i funkcjonalną.

 

 

Przeznaczenie i cel

 

Warto przemyśleć sobie, po co tworzy się daną stronę. Czy intencją właściciela hotelu jest przedstawić jego wyjątkowość wśród konkurencji, a może opowiedzieć historię o tym, jak zaczęła się jego przygoda z budowaniem pensjonatu? Przemyślenie jasnej komunikacji pozwoli w procesie projektowania uchwycić jej motyw przewodni - cel.

 

 

Przejrzystość i czytelność

 

Strona internetowa powinna przede wszystkim ukazywać, informować i skłaniać do skorzystania z usług. Każde jej urozmaicenie nie powinno zaburzać głównych założeń, bo inaczej klienci się pogubią i zniechęcą.

 

 

Estetyka i nawigacja

 

Najważniejsze jest to, by potencjalny klient w ogóle chciał pozostać na stronie internetowej. Dowiedzieć się czegoś więcej, co pozwoli mu podjąć decyzję. W tym celu należy stronę zaprojektować możliwie najbardziej przyjaźnie - w taki sposób, by klient mógł szybko i wygodnie znaleźć to, czego szuka. Hotelarstwo jest dziedziną, w której coraz bardziej liczą się trendy - zaskoczenia, nowa jakość, zmiany. Warto tę zasadę przenieść także na grunt projektowania stron www i zadbać o to, by któryś element na www sprawiał, że sama wizyta na stronie nie zostanie natychmiast zapomniana przez użytkownika.

 

 

Nazwa i zdolność znalezienia strony

 

Zanim dasz się ponieść wyobraźni i zaproponujesz wyjątkowo lotną nazwę dla swojej strony internetowej, odpowiedź sobie na 3 pytania:

 

1. Czy będzie klientom łatwo zapadać w pamięć?

2. Czy jest spójna z miejscem, które tak naprawdę tworzysz?

3. Czy przypadkiem nie jest bardzo podobna do konkurencji?

 

Odpowiedzenie sobie na te pytania sprawi, że nazwa i wyszukiwanie strony będą proste, przez co klient szybciej do Ciebie trafi.

 

 

Czcionka i treść

 

Faktem jest, że to zdjęcia, unikatowe cechy obiektu i odpowiednio ujmująca narracja - sprzedają. Jednak, by wszystko funkcjonowało zgodnie i płynnie, należy pochylić się także nad czcionką i treścią. Czcionka - wyrazista, ale bez zbędnych ozdobników. Treść - zrozumiała, ale wciągająca.

 

 

Grafika

 

Najlepiej, by grafika była autentyczna i przedstawiała zdjęcia obiektu oraz z otoczenia obiektu. To naturalność i klimat sprzedają najbardziej. Jeśli już ściąga się zdjęcia z platform, które udostępniają darmowe zdjęcia zastępcze, warto przed publikacją takiego zdjęcia zastanowić się, czy ono jest wiarygodne.

 

 

Jak wybrać firmę, która może zaprojektować stronę?

 

Elementów, które przyczyniają się do zbudowania atrakcyjnej, funkcjonalnej i sprzedającej strony internetowej jest wiele. Coraz więcej, w dobie szybko zmieniających się wymagań rynku i gustu klientów - coraz więcej. Dlatego też warto jest zlecić tego rodzaju działanie profesjonalistom.

 

Firmę, która może zaprojektować stronę www dla obiektu hotelarskiego najlepiej wybierać z uwagi na to, że ma ona doświadczenie w podobnych projektach. Wyczucie rynku + warsztat to dwa elementy, które sprawią, że nie przepalisz swojego budżetu, a rozsądnie go wykorzystasz na uruchomienie narzędzia, które zwiększy Twoją sprzedaż.

 

Idąc na skróty prościej będzie zaufać agencji z doświadczeniem w tym zakresie i przeprowadzić wszystkie wyżej wymienione prace kompleksowo w jednym miejscu. Trzeba mieć świadomość, jaki to złożony proces. Zazwyczaj, możesz liczyć na lepsze ceny, robiąc wszystko w jednym miejscu.