Jak chcesz korzystać z programu, skoro nie potrafisz go obsługiwać?

 

 

Doszkalaj się...

bo inaczej zostaniesz daleko w tyle.

Jak wiemy, każda branża się rozwija, a każda nowość wymaga odpowiedniego szkolenia. Jedne rozwijają się szybciej, a inne wolniej. Branża hotelarska należy do tej pierwszej grupy.


 

Nowości

Po raz kolejny wspomnimy hasło przewodnie branży turystycznej w internecie – wygoda, przejrzystość i szybkość.

Dlatego Developerzy prześcigają się w coraz to nowych pomysłach usprawniających obsługę recepcji i Gości na jak najwyższym poziomie, tworząc kolejne systemy rezerwacji. Powszechnym stało się, że w takich systemach obowiązkowo znaleźć musi się Channel Manager, umożliwiający połączenie jednego grafika z wieloma kanałami sprzedaży.

Jeśli już w tym momencie nie wiesz o co chodzi, to znak, że pora udać się na szkolenie, bowiem jeśli chcesz używać programu do obsługi rezerwacji, jest to wiedza wręcz elementarna.

Systemy takie tworzone są nie tylko z myślą o Twoich przyszłych Gościach, ale również i o Tobie. W zamyśle, przy tworzeniu takiego programu, obu stronom powinno być jak najłatwiej z niego korzystać. Jednocześnie dzisiejszy świat i dzisiejsi turyści chcą coraz więcej. Większości już nie wystarczy zewnętrzny basen, który niegdyś wabił tylu przyjezdnych. Teraz Twój Gość oczekuje ekstra usług, np. Butelka szampana na powitanie, czy też kwiaty dostarczone do pokoju na zamówienie. Czasami zdarzają się i tacy, którzy przewyższają Nasze oczekiwania i wymagają jeszcze czegoś więcej, usługi spersonalizowanej tylko i wyłącznie dla niego. Taki ktoś chce mieć świadomość, że jesteś w stanie zadbać o niego najlepiej, jak tylko potrafisz.

Z tego powodu systemy te wzbogacane są o możliwość dodawania do swojego cennika dodatkowych usług. Popularnością cieszą się również kody rabatowe oraz pakiety pobytowe – ale to już omówimy innym razem.

Mając na uwadze potrzeby Twoje i Twoich Gości wybieramy systemy, które spełniają wszystkie powyższe wymagania, a jednocześnie pozwalają Ci na edycję w jak najprostszy sposób.


 

To po co to szkolenie?

Pora przejść do meritum. Pomimo tak zwięzłego i w miarę prostego opisu, nie sposób wyrazić jak rozbudowane są systemy rezerwacji. Developerzy, nawet chcąc jak najbardziej uprościć system, aby ułatwić Ci korzystanie z Niego, nie ominą zawiłości wynikających z wyżej wymienionych zależności. Coś za coś, jak to się mówi.

A jak chcesz korzystać z takiego systemu, skoro nie wiesz jak go w ogóle obsłużyć i co gdzie znaleźć? Jeśli masz czas oraz chęć i cierpliwość, możesz oczywiście przejrzeć wszystko sam i sprawdzić co gdzie się znajduje. Oczywiście, po drodze pojawią się pytania – wiele pytań, na które odpowiedź będziesz musiał znaleźć sam. Nie zapominaj, że dobry system ciągle się rozwija i zmienia – aktualizuje. Często nagłe zmiany mogą wprowadzić w konsternację, a ona stwarza ryzyko popełnienia błędu z daleko idącymi konsekwencjami.

W takim razie, czy nie jest prostszym wybrać się na szkolenie, które wyjaśni Ci wszystko od A do Z oraz natychmiast odpowie na każde Twoje pytanie, a zaoszczędzony czas poświęcić na coś innego?


 


 

Nie tylko Systemy

Oczywiście, że nie tylko Systemy rezerwacji się zmieniają. Wszystko jest ciągle rozwijane i aktualizowane, czasami mniej a czasami bardziej radykalnie. Może się okazać, że jednego dnia logujemy się na dobrze znany nam portal, następnego zaś nie wiemy czy aby na pewno dobrze trafiliśmy. Taka jest magia informatyki i taka jest magia ciągle pędzącego postępu.

Jak wspominaliśmy wcześniej, Twój obiekt musi znajdować się w wielu miejscach, aby w ogóle zaistnieć w gąszczu ciągle pojawiających się nowych konkurentów. Facebook, Twitter, Instagram, Google Ads – to tylko niektóre z ważniejszych portali. Każdy z nich dodaje nowe funkcje, aby usprawnić życie Tobie i użytkownikom. A Ty, aby nie być w tyle, musisz się ich nauczyć i zacząć wykorzystywać.

Zmieniają się również regulacje prawne dotyczące użytkowania, a portale te ciągle zmieniają swoje regulaminy, których nieprzestrzeganie grozi “zbanowaniem” lub usunięciem konta. A trudno jest zaczynać to samo od nowa.

Dlatego oszczędź swój czas i nerwy i wybierz się na szkolenie, które Cię interesuje i którego potrzebujesz. Bo jak sam już zapewne zauważyłeś, Drogi Czytelniku, szkolenie to nie tylko nauka obsługi aplikacji, ale też informowanie o bieżących trendach i regulacjach prawnych oraz nauka ich przestrzegania.

Nie zostawaj w tyle!

 

Autor: Weronika.

 

Doszkalaj się
14 lutego 2019

Wszystkie prawa zastrzeżone IQHotel

ul. Spyrkówka 7A

34-500 Zakopane

E-mail: biuro@iqhotel.pl

Tel: +48 507 507 5

Polub nas na Facebooku

Godziny otwarcia:

Poniedziałek:

Wtorek: 

Środa:

Czwartek:

Piątek:

Sobota:

Niedziela:

900 - 1700

900 - 1700

900 - 1700

900 - 1700

900 - 1700

Nieczynne

Nieczynne

Oferta iQHotel: