Czyli jak urozmaicić swoją ofertę

Powiedzmy sobie wprost: każdy z nas kocha promocje, gdyż jest to doskonała okazja na zaoszczędzenie pieniędzy, które możemy wykorzystać w innym celu. Są promocje, których poszukujemy i na które czekamy, są też takie, z których korzystamy pod wpływem impulsu.

Popularnym chwytem, który ten impuls wywołuje, jest użycie hasła “Tylko dzisiaj”, “Tylko do jutra”. I pomimo dobrze znanej Nam taktyki i manipulacji takich reklam, nadal im się poddajemy.


 

W branży hotelarskiej jednak takie chwyty mogą nie przejść, a raczej – trudno będzie ich użyć. Dlaczego?

Ponieważ nikt nie planuje wyjazdu w ciągu jednej chwili tylko dlatego, że zobaczył reklamę “Tylko dzisiaj, w Naszym hotelu 20% zniżki na nocleg”. Chyba, że jakimś cudem, znajdzie się zabłąkany turysta, który nic sobie nie wynajął, albo ktoś, kto “akurat przejeżdżał” i postanowił się zatrzymać na noc. Niestety, tłumów tym nie ściągniesz, a z okazji skorzysta co najwyżej kilka jednostek.

Zamiast tego, postaw na promocje sięgające daleko do przodu, które na pierwszy rzut oka na promocje nie wyglądają.


 

Pakiety Pobytowe

Pakiet nie krzyczy wprost “To jest promocja”, chociaż w rzeczywistości nią jest. W tej kwestii ta forma jest o wiele subtelniejsza i bardzo efektywna, na co wskazuje fakt, iż korzysta z niej ogromna liczba obiektów hotelarskich.

Pakiet Pobytowy to nic innego jak pobyt w określonych dniach i na określonych zasadach. Zaletą jest to, że to Ty decydujesz jakie to są dni i co dany pakiet obejmuje – w tej kwestii jesteś Panem i Władcą i to ty dyktujesz warunki. Możesz np. stworzyć pakiet, w skład którego oprócz noclegu będzie wchodziła jakaś dodatkowa atrakcja, z której skorzystać będzie można tylko i wyłącznie w obrębie danego pakietu i nikt Ci tego nie zabroni, a chętni skorzystają.

Pakiety mogą być okresowe - np. Świąteczne, Sylwestrowe oraz jednorazowe, czyli np. Weekend dla Zakochanych, który to pakiet obejmuje pobyt wyłącznie w weekend dla dwóch osób w atrakcyjniejszej cenie niż jakby miały one zarezerwować weekend poza tym pakietem.


 

Pakiet pakietowi nierówny

Zdecyduj na czym ma polegać atrakcyjność pakietu – bo musi być jakaś cecha wyróżniająca go ze standardowego cennika.

Ceny – niech pakiet 7-dniowy będzie tańszy od tego w sytuacji, gdy Gość rezerwowałby pobyt według standardowego cennika.

Atrakcja - jeżeli nie chcesz “zjeżdżać” z ceny, możesz dorzucić.

 


Autor: Weronika

 

Pakiety pobytowe
14 lutego 2019

Wszystkie prawa zastrzeżone IQHotel

ul. Spyrkówka 7A

34-500 Zakopane

E-mail: biuro@iqhotel.pl

Tel: +48 507 507 5

Polub nas na Facebooku

Godziny otwarcia:

Poniedziałek:

Wtorek: 

Środa:

Czwartek:

Piątek:

Sobota:

Niedziela:

900 - 1700

900 - 1700

900 - 1700

900 - 1700

900 - 1700

Nieczynne

Nieczynne

Oferta iQHotel: