Zwiększ liczbę klientów obiektu noclegowego! Inwestuj środki na reklamę mądrze.

 

Mądrze inwestować to wiedzieć, ile realnie można osiągnąć i dobierać do tego adekwatne środki. W czasach, gdy pojawiła się niezliczona ilość opcji reklamowych, warto poznać te, które dają mierzalne rezultaty i których wdrażanie można kontrolować.

 

Formy reklamy mogą być zarówno płatne i bezpłatne. Nie zawsze skuteczne znaczy drogie. Skuteczne znaczy dobrze dobrane, przemyślane i adekwatne. Pozwól, że przedstawię Ci kilka propozycji, które pomogą Ci wybrać najrozsądniejsze metody reklamowe dla swojego Obiektu Noclegowego.

 

 

1. Nie zaczynaj reklamować, póki nie masz strategii.

 

Jako, że jesteś właścicielem prosperującego biznesu albo on taki jest w oczach otoczenia biznesowego, codziennie będziesz dostawać różnorodne propozycje reklamowe. Każdy z odpowiedni szkolonych handlowców, będzie obiecywał Ci takie same cuda. Zanim chociażby zdecydujesz się wybrać jedno z ich rozwiązań, opracuj własną strategię reklamową. Strategia reklamowa to spójny dokument, który określa, w które kanały wizerunkowe i sprzedażowe firma będzie inwestować i dlaczego. Tylko trzymanie się strategii i optymalizowanie zawartych w niej rozwiązań jest w stanie przybliżyć Cię do realizacji swoich sprzedażowych celów.

 

 

2. Zainwestuj, tam, gdzie się zwraca.

 

Google Ads, lokalne media, serwisy ogłoszeniowe - każda z tych usług jest płatna, a różnią się kosztem i zasięgiem. Zanim podejmiesz decyzję, w którą zainwestujesz, zapytaj agencji kreatywnej / tego, kto proponuje Ci daje rozwiązanie, o to, jak inwestycja przekłada się na liczbę zapytań i rezerwację.

 

 

3. Popracuj własnymi siłami, dzięki temu poznasz środowisko i zaoszczędzisz.

 

Bazy noclegowe gromadzą oferty noclegów wszystkich typów. Znajdziemy w nich zarówno hotele i apartamenty jak i prywatne kwatery oraz domki letniskowe. Dodanie wpisu w tych serwisach może zapewnić nam wielu nowych gości. Głównym atutem obecności w bazach noclegowych jest fakt, że internauci odwiedzają je właśnie w celu znalezienia oferty noclegowej.

Źródło: https://www.noclegowo.pl/przewodnik/17-pomyslow-na-reklame-noclegu-w-internecie/.

 

 

4. Wiedz, że marketing to nie tylko sprzedaż, ale także wizerunek.

 

Choć nie przynosi to wymiernych efektów, warto zainwestować w wizerunek - w brand. Logo, spójny system identyfikacji wizualnej i szata graficzna strony internetowej sprawią, że Twój obiekt wybrzmi wśród klientów, jako profesjonalny i "bogaty" pod względem asortymentu. Dopieszczanie szczegółów zawsze procentuje.

 

 

5. E-mail marketing i newslettery.

 

Stały kontakt ze starymi i potencjalnymi klientami sprawia, że klient oswaja się z marką albo ją sobie przypomina. Jednym z prostszych i tańszych (lub nawet darmowych) sposobów promocji noclegu jest reklama wśród klientów z ubiegłych lat. Zawsze warto gromadzić adresy mailowe gości, którzy już nas odwiedzili. Do wiadomości można dołączyć specjalny kupon zniżkowy bądź życzenia z okazji święta. Newslettery to z kolei listy "od marki" - rodzaj osobistego listu od marki, o charakterze angażującym, który pozwala zachowywać uwagę czytelnika lub prezentować mu ciekawe treści i w taki sposób angażować jego uwagę.

 

 

6. Blogi, FB, serwisy obrazkowe.

 

Wartościowy ruch na stronie www można pozyskać dzięki serwisom społecznościowym. Dodając w nich profil swojego noclegu zyskasz szansę na stały kontakt z wieloma potencjalnymi gośćmi. To dzięki temu narzędziu, poinformujesz ich o promocjach lub o nowej ofercie. Serwisy społecznościowe np. Facebook oferują również płatne metody promowania. Ta metoda pozwala precyzyjnie dobrać grupę docelową i jako jedna z nielicznych, zawsze masz gwarancję, że się zwróci. Obraz przyciąga mocniej, niż treść. Serwisy obrazkowe cieszą się coraz większą popularnością i zasięgiem - możemy śledzić w nich zdjęcia o interesującej nas tematyce i kolekcjonować je na swoich profilach.

 

 

7. Reklama w wyszukiwarce.

 

Reklama w wyszukiwarce działa na zwiększenie prestiżu marki oraz pomaga podjąć klientom decyzję o wyborze konkretnego hotelu, ponieważ łatwo określa jego cechy - wygląd, ceny, lokalizację. Taką kampanię Googlowską można stworzyć i monitorować we własnym zakresie lub zlecić jej obsługę profesjonalnej firmie.

 

Niezależnie od tego, którą metodę wybierzesz, odpowiednią sprzedaż generuje spójny wizerunek, odpowiadanie na potrzeby klientów oraz systematyczne monitorowanie tego, w jaki sposób poruszają się oni po Twojej stronie internetowej. Zaprezentowana tutaj wiedza może okazać się przytłaczająca, dlatego najlepiej - najbezpieczniej i najwygodniej - jest korzystać ze wsparcia agencji marketingowej. Takiej, jak nasza.

Reklama
13 lutego 2019

Wszystkie prawa zastrzeżone IQHotel

ul. Spyrkówka 7A

34-500 Zakopane

E-mail: biuro@iqhotel.pl

Tel: +48 507 507 5

Polub nas na Facebooku

Godziny otwarcia:

Poniedziałek:

Wtorek: 

Środa:

Czwartek:

Piątek:

Sobota:

Niedziela:

900 - 1700

900 - 1700

900 - 1700

900 - 1700

900 - 1700

Nieczynne

Nieczynne

Oferta iQHotel: