Oferta iQHotel:
900 - 1700
900 - 1700
900 - 1700
900 - 1700
900 - 1700
Nieczynne
Nieczynne
Godziny otwarcia:
Poniedziałek:
Wtorek:
Środa:
Czwartek:
Piątek:
Sobota:
Niedziela:
ul. Spyrkówka 7A
34-500 Zakopane
E-mail: biuro@iqhotel.pl
Tel: +48 507 507 5
Polub nas na Facebooku
Wszystkie prawa zastrzeżone IQHotel
Nie ma Cię w internecie - nie istniejesz
Media Społecznościowe opanowały cały świat. Tam, gdzie te najpopularniejsze serwisy nie są dostępne, powstały ich zamienniki. To doskonale świadczy o tym, jak wielką rolę w komunikacji odegrały serwisy takie jak Facebook, Instagram czy Twitter.
Od początku powstania internetu użytkownicy szukali kontaktu z innymi ludźmi - media społecznościowe rozprzestrzeniły się na cały świat, dzięki czemu teraz możemy kontaktować się z kimś znajdującym się tysiące kilometrów od nas.
Nie masz Facebook’a? A może Instagram’a? - Też nie? To co Ty w ogóle masz?
Szukając obiektu noclegowego często jego nazwa kończy się na dopisku “facebook”. Dlaczego?
Potencjalny Gość, widząc profil Twojego obiektu na Facebook’u, czuje się bezpieczniejszy – w końcu jest to miejsce pełne ludzi, a potencjalne oszustwa pozostawią po sobie ślad w postaci postów lub negatywnych opinii. Portal ten jest również miejscem, gdzie użytkownik szuka dodatkowych informacji - może jakieś nowe zdjęcia obiektu, których nie było na innych portalach noclegowych?
O! Dzisiaj obiekt w swoim poście wychwala pyszną kawę, którą przygotował dla niego barista w restauracji znajdującej się w budynku, umieszczając jej zdjęcie na tle przepięknego krajobrazu. Tutaj kolejny post, tym razem zapraszający na ciekawe wydarzenie, które organizowane jest w obiekcie. Tu zaś informacja o ofercie Last Minute, której nie ma nigdzie indziej.
Takich rzeczy szuka na Facebook’u użytkownik. A im starszy profil i im bardziej aktywny, tym bardziej jest wiarygodny. Im więcej komentarzy i opinii autentycznych osób, tym bardziej budzi zaufanie i sympatię.
Instagram to przede wszystkim ładne zdjęcia i krótkie, chwytliwe hasła. Niech Twój profil na tym portalu okraszony będzie pięknymi, przykuwającymi oko zdjęciami. Omijaj używania stockowych zdjęć, omijaj dodawanie mnóstwa emotikonek i niepotrzebnych podpisów, a przede wszystkim omijaj zdjęć słabej jakości.
Niech Twoje zdjęcie oddaje moment – czy to piękny wschód słońca widziany z okna jednego z Twoich pokoi czy poranne śniadanie, które serwujecie swoim gościom. Nawet jeśli nie jesteś mistrzem fotografii, filtry, które możesz nałożyć na zdjęcie, sporo naprawią. Teraz tylko krótki i ciekawy opis oraz kilka hasztagów odnoszących się do zdjęcia.
Social Media to potężne narzędzie w Twoich rękach
Jak już zapewne zauważyłeś, Social Media to nie tylko dzielenie się sobą, swoimi myślami i przeżyciami z innymi, ale również idealne źródło pozyskiwania klientów. Wystarczy umiejętnie je wykorzystać, a po pewnym czasie Twoje posty docierać będą do tysięcy osób, a Ty sam nie będziesz mógł opędzić się od wiadomości przychodzących od Twoich potencjalnych Klientów.
Nie wszystko naraz
Na początku zdecyduj, jaki charakter chcesz nadać swojemu obiektowi w Mediach Społecznościowych. Ma to być profil z humorem i żartami sytuacyjnymi czy też prowadzony bardzo merytorycznie i zawierający wyłącznie neutralnie nacechowane zwroty?
Wybierz mądrze - gdy już wyrobisz pewną opinię i charakter swojego profilu, odbieganie od jego normy będzie co najmniej... dziwne.
Jak wybrać?
Już spieszymy z pomocą.
Niech charakter profilu nawiązuje do nazwy Twojego obiektu, jego rodzaju i wystroju. Do “Szałasu u Zbyszka”, urządzonego w iście ludowym stylu nie będzie pasował profil prowadzony czysto merytorycznie, zaś do hotelu “Belvedere” adekwatne będą wyłącznie neutralne posty. Oczywiście można eksperymentować, ale z umiarem. Nic na siłę.
Błędy
Często popełniany błąd podczas prowadzenia profilu obiektu noclegowego w mediach społecznościowych - umieszczanie “na tablicy” cudzych zdjęć, bez zgody ich właściciela. Jeśli już tak spodobało Ci się to zdjęcie, po prostu udostępnij post – ale nie rób tego zbyt często.
Kolejny błąd to nieadekwatne zdjęcia. Skoro Twój obiekt znajduje się w górach, dlaczego wrzucasz zdjęcia morza? Lub też inaczej - skoro Twój Hotel położony jest w Polsce, dlaczego umieszczasz zdjęcia innego kraju? Wiemy, może o tej porze roku jest tam pięknie - ale masz reklamować swoją okolicę i zachęcać do przyjazdu do Ciebie jak największą ilość osób, a nie promować inne regiony.
Unikaj również powtarzania tego samego. Nie pozwól, aby każdy Twój post wyglądał tak samo. Jeśli każdy z nich będzie niemal identyczny do poprzedniego, a zmienisz w nim jedynie cyferki lub daty, po pewnym czasie stali obserwujący zignorują je.
Nie spamuj – to najgorsze, co możesz zrobić. Nie umieszczaj postów codziennie, a tym bardziej nie rób tego kilka razy dziennie. To irytuje użytkownika, który przeglądając aktualności co drugi post widzi Twoje zdjęcia. Wtedy wystarczy jedno kliknięcie, a Twoje posty już nie będą go dręczyć. Tego chyba nie chcesz, prawda?
Rozwiązanie
Jeżeli sprawa z Social Media wydaje Ci się zbyt zagmatwana i czasochłonna, pora zlecić to Nam. Zadbamy o to, aby Twoja marka zyskała formę w mediach społecznościowych i zaciekawiała swoją ofertą, jednocześnie nie przytłaczając użytkowników ilością informacji.
Autor: Weronika