Oferta iQHotel:

900 - 1700

900 - 1700

900 - 1700

900 - 1700

900 - 1700

Nieczynne

Nieczynne

Godziny otwarcia:

Poniedziałek:

Wtorek: 

Środa:

Czwartek:

Piątek:

Sobota:

Niedziela:

ul. Spyrkówka 7A

34-500 Zakopane

E-mail: biuro@iqhotel.pl

Tel: +48 507 507 5

Polub nas na Facebooku

Wszystkie prawa zastrzeżone IQHotel

13 lutego 2019
System rezerwacji online
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dlaczego warto posiadać system rezerwacji online na własnej stronie www?
 
Strona internetowa to wizytówka firmy, ale dlaczego nie dodać jej funkcjonalności, co tylko pozytywnie wpłynie na liczbę klientów? Posiadając system rezerwacji online na własnej stronie www można obejść opłaty dla pośredników, błyskawicznie poznawać i reagować na potrzeby swoich klientów, a także zwiększać prawdopodobieństwo dokonania rezerwacji - dzięki temu, że klient będzie mógł poznać Twój hotel od środka.
 
 
Jak działa taki system rezerwacji?
 
Twój klient wybiera termin, który go interesuje i dokonuje rezerwacji przez indywidualny system. System jest dostępny 24 godziny na dobę, a więc nie ingeruje w Twoje codzienne obowiązki jako właściciela hotelu oraz odciąża recepcję.
Wszystkie wizyty widzisz w swoim kalendarzu rezerwacji i możesz swobodnie nimi zarządzać. To z kolei pozwoli Ci na efektywne rozplanowanie pracy dla Twojego zespołu - widząc obłożenie, będziesz mógł dobierać lub rozluźniać dyżury.
 
 
Co jeszcze przemawia za systemem rezerwacji?
 
1. Dostępność w Internecie przełoży się na widoczność, a klienci znajdą się w ławy sposób.
2. Instalacja systemu rezerwacji na stronie online to nic innego, jak codzienność. Twój potencjalny klient może być rozczarowany faktem, że Ty jeszcze nie masz takiej funkcjonalności na swojej stronie www i skieruje się ku konkurencji.
3. To rozwiązanie pozwala uniknąć wszelkich nieporozumień - związanych z datami oraz kwotami, co więcej - może całkowicie wyeliminować liczbę zapomnianych wizyt, ponieważ system może wysyłać wiadomości sms to swoich potencjalnych gości.
4. Zainstalowanie takiej funkcjonalności pozwala na dokonywanie analiz, które obrazują stan sprzedaży i rekomendację co do zarządzania nią.
 
Przyszłość należy całkowicie to inteligentnych rozwiązań, prostej i mobilnej rezerwacji online. Hotelarze, którzy chcą dynamicznie zmieniać ceny w odniesieniu do popularności danego terminu czy obłożenia, powinni pójść z duchem czasu.
 
Obecnie standardem stała się rezerwacja online. Klient skorzysta z usługi tam, gdzie wyjdzie się na przeciw jego potrzebom.