Trzymaj rękę na pulsie

W dobie internetu, każdy korzystający z jego dóbr i zalet musi być na bieżąco z dynamicznie zmieniającymi się trendami. Niestety, branży hotelowej oraz turystycznej również to dotyczy. Jeśli nie będziesz trzymać ręki na pulsie, “wypadniesz z obiegu”, a Twoje miejsce zajmie ktoś inny.


 

Co się zmienia?

Zmienia się wszystko. Począwszy od formy reklamy po sposób dokonywania rezerwacji. Każdy kolejny trend ma na celu uczynić życie użytkownika wygodniejszym. Co za tym idzie – strony internetowe są coraz bardziej minimalistyczne, w stonowanych kolorach i miłe dla oka, a jednocześnie przyciągające ciekawą treścią. Reklamy internetowe są przejrzyste, proste, z niewielką ilością tekstu, który powinien być chwytliwym hasłem zachęcającym do kliknięcia w guzik “zobacz więcej”.

Cokolwiek przeznaczone jest do użytku ma być proste. Mało kto zdecyduje się na poszukiwanie interesujących go treści i ofert w gąszczu tekstu i zakładek. Nikt nie będzie chciał czytać historii obiektu ani ujmujących i długich opisów pokoi.


 

Co do tego ma branża hotelarska?

Jeśli nadal nie rozumiesz, spieszymy z wyjaśnieniem.

Wszystko ma służyć wygodzie. W takim wypadku każdy system rezerwacji umieszczony na stronie ma być czytelny, jasny, prosty i powinien umożliwiać dokonanie rezerwacji w ciągu minuty, zaledwie kilkoma kliknięciami. Najlepiej jeszcze, jakby umożliwiał dokonanie zapłaty za pobyt od razu, nawet nie przelewem a coraz popularniejszym BLIK-iem lub po prostu kartą.

---

Niestety, Twoi nowi Goście to w coraz większej mierze już pokolenie obeznane w internecie, chcące wszystko 'na już'

---

Nikt nie będzie dzwonił do kilku obiektów wypytując o wolne miejsca ani nikt nie będzie wysyłał wiadomości z zapytaniem o dostępność miejsc – lub co gorsza – o podanie cennika, który nawiasem mówiąc powinien znajdować się na stronie.

Twoja witryna internetowa, czyli prawdziwy “must have” XXI wieku, również ma być przejrzysta i prosta. W niepamięć odeszły strony niezwykle kolorowe i bogate w różne grafiki, animacje, bannery i pluginy pokazujące pogodę w Twoim rejonie. Takie rzeczy po prostu męczą oko i wręcz zachęcają do opuszczenia strony i sprawdzenia co słychać u konkurencji.

Wielu użytkowników przywykło również, a nawet stało się to zasadą, że menu Twojej strony powinno znajdować się u góry, a najlepiej w poziomym pasku. Oczywiście, możesz umieścić dodatkowe menu z boku, ale ostrożnie. Teraz motywem przewodnim jest minimalizm i estetyka oraz dostępność. Nie eksperymentuj z umieszczaniem menu w innych miejscach niż w górnych partiach strony, bo to skończy się przysłowiową klapą. Kolory dobieraj umiejętnie, nie przesadzaj z różnorodnością czcionek i dbaj o to, aby każdy element strony współgrał ze sobą w harmonii.

 

Reklamy internetowe to ten segment rynku, który jest najtrudniejszy do okiełznania dla wielu posiadaczy obiektów noclegowych.

 

“Co to jest to słowo kluczowe?”, “Aha, to skoro umożliwia wyszukiwanie Nas to dajmy je wszystkie!”. Otóż nie, to tak nie działa. Reklama również opierać ma się na zasadzie “im mniej, tym lepiej” i precyzyjnie trafiać w konkretną grupę odbiorców. Zapomnij o standardowej formułce “Tylko dzisiaj”, “Tylko u Nas”, “Super promocja” w nagłówkach reklam internetowych. Teraz masz być konkretny, a w treści reklamy masz zawrzeć również konkretne i krótkie hasła, jednocześnie intrygujące użytkownika.

Trendem jest minimalizm, chociaż, jak wiemy, trendy (szczególnie internetowe) ciągle się zmieniają. Dlatego trzymanie ręki na pulsie jest niezwykle ważne, ale ważna jest również umiejętność dostosowania się do trendów - nawet jeśli wiesz, o co chodzi, musisz potrafić wykorzystać tę wiedzę w praktyce.

 

I tutaj wkraczamy My

To My będziemy trzymać rękę na pulsie i dostosowywać się do potrzeb użytkowników i wymogów internetu, podczas gdy Ty będziesz mógł w spokoju odpoczywać i cieszyć się czasem wolnym. Znamy zasady rządzące siecią, gdyż sami jesteśmy jej użytkownikami i wiemy, czego potrzebujemy - a więc wiemy co zrobić, abyś zyskał klientów.

W branży hotelarskiej istotne jest wyczucie i świadomość potrzeb Twoich potencjalnych Gości - zarówno pod względem czystości pokoju, jak i łatwej dostępności on-line.

 

Autor: Weronika

 

Trzymaj rękę na pulsie
11 marca 2019

Wszystkie prawa zastrzeżone IQHotel

ul. Spyrkówka 7A

34-500 Zakopane

E-mail: biuro@iqhotel.pl

Tel: +48 507 507 5

Polub nas na Facebooku

Godziny otwarcia:

Poniedziałek:

Wtorek: 

Środa:

Czwartek:

Piątek:

Sobota:

Niedziela:

900 - 1700

900 - 1700

900 - 1700

900 - 1700

900 - 1700

Nieczynne

Nieczynne

Oferta iQHotel: